fredag 13 maj 2011

efter tystnad kom jag tillbaka





































Detta blev alltså min lilla Göteborgs resa, som man lätt ser gillar jag att fika, och när jag inte fikade traskade jag runt mellan olika 2hand butiks. Den sista bilden är på mig när jag kom på att jag var kissnödig, det blev ett i-landproblem

bild:
1. andra dagen i Göteborg, jag äter frukost
2.lunch
3.promenad mellan butiks
4.fika
5.min syster, frukost
6.en secondhand butik, det blev inget köp men många roliga saker som fick mig att fnissa fanns iallafall
7.porslin
8.överfina saker i en annan butik
9.syster = fika
10.jag hämtar påtår bredvid en "stekare" eller aha läskig var han i. a. f.
11.jag =fika = pratar
12. läs bild 11

translation-
So this was my little visit in Gothenburg, it's easy to see I like to snack and when I wasn't snacking was I walking around between different 2hand stores. The last picture is of me when I realized that I had to pee, it became an i-country problem

picture:
1. second day in Gothenburg, I eat breakfast
2.lunch
3.promenad between stores
4. taking a snack
5.min sister, breakfast
6.An secondhand shop, I didn't buy anything, but  saw many funy things that made me giggle anyway
7.porslin
8.overly cute things in a different store
9.sister = thaking a snack
10. I want buying more coffie next to a creepy he man
11.jag = snacking = talking
12. see text 11

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar