lördag 23 april 2011

göteborg+marknad+sushi






1. Under halva påsklovet har jag varit och hälsat på min syster i Göteborg, och eftersom att jag är från Norrköping kändes denna stad extra härlig då spårvagnar också finns här <3 De gör de lite enklare
2.Min kära syster har tjatar om att testa sushi, något jag älskar... så vi köpte oss lite och åt ute i den härliga vårsolen! (och ja, ni ser rätt, jag åt med händerna)
3.En annan sak jag most definitly gillar är marknader och secondhand, så när man ändå är i en storstad borde man ju passa på att gå på sådant! 
Bild:
1. Random spårvagn i Göteborg
2. Vid kungsportsplatsen, Göteborg
3. Kvibergmarknad i Göteborg
mer bilder och  text kommer imorgon, detta blev bara en aptitretare! 

translation-
1. During, half of, my easter hollwdays I'v been visiting my sister in Gothenburg. I liked this city allot much because like in my home town Norrkoping  it has the tram <3 it makes it easiur
2. My dear sister has been harping on to try sushi, something I love ... so we bought ourselves a bit and ate outside in the glorious spring-sunshine! (and yes, you'r seing right, I ate with my hands)
3.A Another thing I lmost definitly like are markets and shoping second hand, so when you're in a big city you should be looking for this things!
Picture:1st Random tram in Gothenburg
2nd At Kungsportsplatsen, Gothenburg
3rd Kviberg Market in Gothenburg
more pictures and text will be here tomorrow, this was just a teaser!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar