onsdag 25 maj 2011

en resande överaskning

























Idag såg jag något som gjorde mig glad på dörrmattan! Jo, här om dagen frågade min bror mig helt spontant vad jag hade för personnummer... för att jag sedan skulle överaskas med en av de skivorna av Lykke Li jag velat ha! Det känns helknas oh ha en skiva, detta är min första oh enda skiva... Kanske blir jag en hängiven samlare, kanske inte... nu har jag i alla fall en riktigt bra skiva liggandes i min CD-spelare.

kram, nu är det läggdags
translation-
Today I saw something that made ​​me happy on the doormat! Well, the other day my brother asked me quite spontaneously, of my personal numbers ... I would then be surprised with one of the boards of Lykke Li I wanted! It feels so weard oh to have a CD, this is my first oh single... Maybe I'll be  an avid collector, maybe not ... now I have at least one really good CD's in my CD player.

hug, now it's bedtime

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar