måndag 30 maj 2011

baka kaka






























Oh det är så mycket jag vill säga, men nu är det sent så laddar bara upp lite bilder. Cupcakes är det ämne jag har som projektarbete i bild, alltså i skolan. Så jag har målat,tecknat, gjort skulptur, gjort film, skrivit fakta och kommer bjuda på cupakaes och frågesport/tävling och lek på min redovisning! Det är super kul och jag hoppas på en fullpott! jag fick full pott MVG!

translation-
Oh it's so much I want to say, but now it's late so just load up some pictures. Cupcakes are the topic I have to mak a project arown in art, in school. So I have painted, drawn, made ​​sculptures, made ​​a film, written facts and will offer cupakaes and quiz / contest and play on my accountning! It's super fun and I hope for a full note! I got MVG the best in the swedish system!

3 kommentarer: