onsdag 18 maj 2011

jag mådde dåligt idag, så det blev lite lek på kameran efter cellospel







 Fotos a mi.
jag har blivit förskyld och mått jätte dåligt hela veckan, men idag spelade ja cello länge, länge för att sedan fota lite mig själv för att fördriva tiden- då jag egentligen borde plugga på jag har nationella prov alla dagar denna vecka... Men slutpratat, ta en titt igen på bilderna så ses vi igen kanske redan imorgon <3
translation-
I have got a cooled and felt bad all week, but today played the cello  long, long time and then I toke some pictures at myself to pass the time- when I really should be studying for the my national test,  withs I have every day this week ... But now I shall stop talking, take a look back at the picturesamd we'll meet maybe tomorrow allready <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar