söndag 19 juni 2011

SOMMAR UPPEHÅLL?

Hej kära bloggen. Jag har syndat. Jag har inte bloggat på dunderlänge. Och kommer nog inte hinna med det på ett tag, men bloggen är inte död bara lite i ide... Jag åker nämilgen till Chile idag och är borta ett tag, jag hör av mig när jag hinner.
Kram
PS. Jag har nu slutat nian och fått rätt ok betyg, fick stependium för det *fick bäst betyg i min årskurs* så de var ju kul efter allt slit. Jag har också hunnit umgås med 9an lite extra och grillat oh så. Bilder kommer, att läsa mer kan vi ju inte acceptera DS.
translation-
Hello dear blog. I have sinned. I have not blogged on thunder long. And probably will not keep up with it for a while, but the blog is not dead just sleeping... I'm traviling to Chile today and is gone for a while, I'll let you know about things when I have time.HugPS. I have now finished ninth grade and got the right ok grades, got stependium for it * got the best grades in my grade * so it was fun after all the hard work. I have also had time to socialize with 9grade some extra and grilled and so on. Pictures will come, to read more isn't acceptable DS.

2 kommentarer:

  1. tja. är du med i ung vänster? känner igen dig skitmycket. http://mockajulia.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. hejsan Julia! jag har forsokt svara en massa ganger nu men internet strular har i Sydamerika...


    men japp du kande igen ratt, jag kan stolt medge att jag ar mycket aktiv i Ung Vanster, men vart kan du ha satt mig?

    i staden dar ja bor (tankter direkt pa "kongresslaten") norrkoping eller pa veckokurs/sommarlagret/kongress?!

    SvaraRadera